Съвременна учебна програма, фокусирана върху холистичното развитие на децата в периода между 1 и 7 години.
Акцент върху езиковите и комуникативни умения, насърчаване на здравословни взаимоотношения, сътрудничество и взаимопомощ в различни
социални ситуации.
Образователен процес основаван на принципите за учене чрез опита и отворено обучение.
Подкрепа на децата да експериментират, придобиват впечатления и лични преживявания чрез различни занимания.
Развиване на адаптивност, независимост и умения за справяне с различни ситуации и в различни области от ежедневието.
Специален акцент върху принципа „Помогни ми, за да си помогна сам“, чрез който децата постепенно усвояват дребни, но важни умения, развивайки увереността и самочувствието си.
Цялостно насърчаване на детското любопитство, формирайки устойчиви нагласи и мотивация за учене през целия им живот.
Среда, която провокира въображението, предлага многобройни преживявания, развива творческите заложби и обогатява духа на всяко дете.
Когнитивни и социални умения
Емоционална интелигентност и
критично мислене
Концентрация и запаметяване
Изследване и любознателност
Самостоятелност и независимост
Общуване между връстници и
възрастни
Разбиране на социални норми и
правила
Умения за разрешаване на конфликти и
работа в екип
Устойчивост и адаптивност
Емпатия и добрина
Уважение и сътрудничество
Адаптивност и емоционална
устойчивост
Независимост и саморегулация
Съчетаване и работа с разнообразни и доказани в световен мащаб методики на обучение /Монтесори, Валдорф, Орф – Шулверк, Адлер/, които развиват естествения интерес на подрастващите към учене, изграждат цялостната личност на детето, насърчават самостоятелността и творчеството.
Интердисциплинарен подход – интегриране на различни области и дисциплини в образователния процес, чрез които се подпомага цялостното разбиране на света наоколо и развиване на комплексни умения
Учебници и учебен материал, както от чуждестранни източници /за децата от 3 до 7 годишна възраст включваме учебници, теми и образователни материали на едно от водещите френски издателства о образованието „Nathan“/, така и познавателни книжки от български издателства /за децата от 5 до 7 годишна възраст/, чрез които допълнително подготвяме децата за техния плавен преход към първи клас.
Опитът, който имаме и постоянният ни стремеж към развитие, преквалифициране и информираност относно актуални теми и проблеми, свързани със съвременното предучилищното образование ни гарантират успех и предоставяне на качествено образование, отговарящо на нуждите на децата в един от най-важните етапи на тяхното развитие.